Nog maar een weekje! - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Leontien Brondijk - WaarBenJij.nu Nog maar een weekje! - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Leontien Brondijk - WaarBenJij.nu

Nog maar een weekje!

Door: leontienbrondijk

Blijf op de hoogte en volg Leontien

29 Juli 2011 | Nederland, Heemskerk

Over precies een week zit ik al in het vliegtuig naar Amerika!

De dag nadat ik terug kwam uit Thailand heb ik na veel gedoe mijn visum aangevraagd. Die heb ik nu gelukkig binnen.

Verder ben ik bezig met de laatste voorbereidingen. Ook moet ik nodig beginnen met mijn koffer inpakken, wat nog een heel gedoe zal worden aangezien ik maar 20 kg mee mag! 20 kg voor vijf maanden dat kan toch gewoon niet. Ben benieuwd of alles gaat passen. Ik trek gewoon veel kleren over elkaar aan in het vliegtuig:P

Als ik daar aankom zal het rond de 35 graden zijn. Lekker warm.

Ik heb al contact gehad met een meisje, Maddie, die woont in Knoxville en net in Utrecht heeft gestudeerd. Zij heeft aangeboden mij van het vliegveld te halen.
Als ik aankom is het vrijdagavond en ik kan het hele weekend bij haar blijven. Dus dat is wel fijn!

Ik heb er echt super veel zin in, maar hoe dichterbij het komt hoe meer 'kriebels' ik krijg. Gezonde spanning:P

  • 29 Juli 2011 - 13:54

    Ria Wanders,:

    Hoi Leontien,
    Begint nu spannend te worden he?
    Maar wel heel leuk. groetjes

  • 29 Juli 2011 - 14:45

    Robbert En Loïs:

    Aaaah! Wat gaaf dat je bij Maddie mag blijven slapen. Super gaaf zeg! Oh Dixje! Robbert heeft geen zin om 3 weken te kamperen dus komen we de donderdag al terug dus misschien kunnen we nog skypen. Ik ga je sowieso nog een lange mail sturen! Ik ga je wel missen hoor!

    Liefs,

    R&L

  • 29 Juli 2011 - 19:29

    Herma:

    Heel veel succes!

  • 29 Juli 2011 - 19:46

    Greta:

    nog maar even thuis genieten, en ik probeer je voor je vertrek nog even te bellen,knuffel van Floortje,
    groetjes Greta.

  • 04 Augustus 2011 - 16:49

    Ria Wanders:

    Hoi Leontien, een goede reis en een te gekke tijd in de states. We gaan je volgen. groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leontien

Actief sinds 20 Juni 2011
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 13796

Voorgaande reizen:

09 December 2013 - 17 Maart 2014

Op avontuur in Azië!

05 Augustus 2011 - 20 December 2011

Studeren in Knoxville, Tennessee

04 Juli 2011 - 19 Juli 2011

Rondreis Thailand

Landen bezocht: