Knoxville here I am! - Reisverslag uit Knoxville, Verenigde Staten van Leontien Brondijk - WaarBenJij.nu Knoxville here I am! - Reisverslag uit Knoxville, Verenigde Staten van Leontien Brondijk - WaarBenJij.nu

Knoxville here I am!

Door: leontienbrondijk

Blijf op de hoogte en volg Leontien

06 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Knoxville

Na gisteren de hele dag te hebben gevlogen kwam ik 's avonds half zes aan in Knoxville.

De vlucht ging goed en ik heb mijn overstap gelukkig niet gemist.
Maddie stond al klaar bij het vliegveld om mij op te halen.
Wat is het anders hier zeg! Overal bomen met hier en daar een huis. De wegen zijn erg breed en de huizen zijn groot.

Bij Maddie's huis aangekomen ontmoette ik haar ouders en gingen we hamburgers eten. Daarna zijn we met de cabrio naar het centrum van Knoxville gereden om rond te kijken. Eén keer per maand is een soort open huis van alle kunstgallerijen en dat was gisteren ook.

Om half vier 's nachts (Nederlandse tijd) ging ik eindelijk slapen. Vanochtend hadden we pancakes als ontbijt. Niet die dikke maar dunne bruine, de traditionele zei de moeder van Maddie.

Na het ontbijt zijn we inkopen gaan doen. Ik heb alvast een mobiel, handdoeken en een kussen gekocht.
Zojuist heb ik doeg gezegd tegen Maddie en haar moeder en nu zit ik in het Humes apartement waar ik deze week blijf.

Ik heb van Maddie lakens gehad die ik mag lenen zodat ik die niet hoef te kopen. Maar goed dat ik die al heb want ik heb ze nu al nodig!

Maandag begint alles pas en ik zal me de rest van het weekend zelf moeten vermaken. Helaas heb ik nu geen kamergenoot om mee op te trekken. Ik denk dat ik de campus maar ga verkennen en naar het internationale huis ga.
Hopelijk is het snel maandag!

  • 07 Augustus 2011 - 18:35

    Greta:

    Geweldig dat je zo goed opgevangen bent,heel veel gezeligheid deze eerste week,groetjes Greta

  • 07 Augustus 2011 - 19:14

    Opa Sprengers :

    Heel leuk om je zo te kunnen volgen.
    Op deze manier zit je helemaaaal niet
    zo ver weg sterkte op je eerste schooldag
    gr
    O & O

  • 09 Augustus 2011 - 16:54

    Ria Wanders:

    Hoi, gelukkig dat je goed bent aangekomen. Hoop dat het weer daar goed is, hier is het droevig. Vermaak je en tot horens. Zal wel even duren ,want we gaan vrijdag richting Breda i. v.m. huwelijk Henk. Groetjes van ons.

  • 09 Augustus 2011 - 16:54

    Ria Wanders:

    Hoi, gelukkig dat je goed bent aangekomen. Hoop dat het weer daar goed is, hier is het droevig. Vermaak je en tot horens. Zal wel even duren ,want we gaan vrijdag richting Breda i. v.m. huwelijk Henk. Groetjes van ons.

  • 23 Augustus 2011 - 14:43

    Herma:

    Hoi Leontien,
    Net zit ik na de vakantie even mijn mail te checken ( ik heb het zolang mogelijk uitgesteld, maar nu moet het er toch van komen) zit er van jou zo'n gezellig reisverslag bij. Hier is alles goed, allemaal weer terug van vakantie en op honk. Bij jou ook alles goed? Groeten, Herma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Knoxville

Leontien

Actief sinds 20 Juni 2011
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 13797

Voorgaande reizen:

09 December 2013 - 17 Maart 2014

Op avontuur in Azië!

05 Augustus 2011 - 20 December 2011

Studeren in Knoxville, Tennessee

04 Juli 2011 - 19 Juli 2011

Rondreis Thailand

Landen bezocht: