De muziekstad, Nashville en studie tijd - Reisverslag uit Knoxville, Verenigde Staten van Leontien Brondijk - WaarBenJij.nu De muziekstad, Nashville en studie tijd - Reisverslag uit Knoxville, Verenigde Staten van Leontien Brondijk - WaarBenJij.nu

De muziekstad, Nashville en studie tijd

Door: leontienbrondijk

Blijf op de hoogte en volg Leontien

17 November 2011 | Verenigde Staten, Knoxville

Eerst even over mijn Amerikaanse Halloween ervaring, die een klein beetje tegen viel. In het weekend van Halloween ben ik naar een Horror picture show geweest, een interactieve film. Was heel grappig. Zaterdag naar een Halloween houseparty. Het huis of eigenlijk appartement was heel leuk versierd, maar ik had gehoopt op een groot feest maar er waren niet zoveel mensen. Het jammere was dat het maandag officieel Halloween was en niet iedereen tegelijk ging feesten. Toch was mijn Halloween wel leuk!

Verder gaat mijn Knoxville leven zijn gangetje. Vooral druk met school. Daarom ben ik blij met de weekendjes weg. Zoals afgelopen weekend naar Nashville met mijn favoriete groepje.

Vrijdagmiddag vertrokken we met onze huurauto richting Nashville. Rond 7 uur 's avonds kwamen we aan. Even omkleden ect. en op naar de Country club, waar Nashville bekent om is. Er was een concert aan de gang en we besloten eerst even te gaan eten. Daarna het concert van dichtbij aanschouwd. Heel country allemaal. Helaas vanwege het concert bleef het country dansen maar bij één dansje. Was wel grappig, dat ene dansje dan.

Daarna gingen we terug naar ons hotel. De volgende dag was het tijd om Nashville beter te bekijken. We begonnen bij the Music Hall of Fame waar natuurlijk veel beroemde country sterren waren te bewonderen. Heel toevallig kwamen we Julia en Manuel tegen. (internationale studenten uit Oostenrijk)We besloten met zijn allen te gaan lunchen bij restaurant Margheritaville.

Na de lunch gingen we ieder weer onze eigen weg. We hebben nog het één en ander bekeken en toen besloten we terug te gaan naar ons hotel. Even optutten en klaar voor de avond. We gingen eerst lekker uiteten en om een keer wat anders te doen dan te feesten, gingen we naar een soort game hall. Heini was erg blij dat we een keer niet uitgingen. Het was best grappig, leuke avond gehad, die we afsloten met een ijsje van de Mac.

Zondag besloten we bij een populair ontbijtrestaurant te gaan eten. Dat het populair was, daar kwamen we snel achter toen we bijna twee uur moesten wachten voordat er een tafel vrij was. Ondertussen was het al bijna lunchtijd:p Het ontbijt was zo veel dat het ook maar meteen mijn avondeten werd. Na het eten begonnen we aan onze autorit terug naar de geliefde Knoxville campus.

Dit weekend was ook een afsluiting van de tripjes die we met zijn vieren hebben gemaakt. Volgende week donderdag begint Thanksgiving. Wij vertrekken dinsdag al naar New York en zaterdag gaan we naar Washington. Heini gaat ergens anders heen, maar dit keer gaat Karen (amerikaans) gezellig mee.

Dit weekend eerst nog even flinke huiswerkstress maar de beloning is groot.

Ik kan niet wachten: NEW YORK HERE I COME!

• 17 November 2011 - 21:04

Ikkin:

hey moet jij geen huiswerk doen ;) :P hihihihi sorry :)

xxxxxx

• 17 November 2011 - 21:45

Greta:

hallo Leontien,wat beleef je toch veel, en allemaal van die leuke dingen.
    ik zou af en toe wel even met je willen ruilen.Genieten jullie nog maar even, heel veel plezier het weekend, ik ben benieuwd hoe je New York vindt. lieve groet en een knuffel van Floortje en je tante .
    gr Greta

• 19 November 2011 - 23:45

Marije:

Wauw:) Dat klinkt allemaal echt weer heel super, Leontien! Veel plezier in New York! xx