Wat een week - Reisverslag uit Knoxville, Verenigde Staten van Leontien Brondijk - WaarBenJij.nu Wat een week - Reisverslag uit Knoxville, Verenigde Staten van Leontien Brondijk - WaarBenJij.nu

Wat een week

Door: leontienbrondijk

Blijf op de hoogte en volg Leontien

15 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Knoxville

Zo er is al iets meer dan een week voorbij en er is zoveel gebeurd.

Maandag was het zover en konden we naar de Andy Holt apartments verhuizen. Het is een redelijke appartement maar de slaapkamers zijn echt klein! Dat is wel minder omdat ik die ook moet delen.

Ik heb heel veel nieuwe mensen ontmoet en er zijn erg veel Aziaten. Soms zegt er iemand hoi en dan vraag ik mij af wie is dat ook al weer.

Alle internationale meiden zitten op de achtste verdieping en de jongens op de zesde. Meteen de eerste dag ben ik samen met mijn Amerikaanse roommate Liz naar een feestje in één van de kamers van de zesde verdieping geweest.

De hele campus is alcoholvrij. Laten we bij dat feestje nou net aan het bier zitten. Een jongen kreeg een smsje dat ze kamerzoekingen aan het doen waren. Zodra ze op de zesde verdieping waren moesten we heel stil zijn en toen ze op een andere verdieping waren konden we weer praten. Het was toch best even spannend, ik dacht het gaat toch niet gebeuren dat ik de eerste dag al gepakt wordt.

Verder moest ik naar heel veel bijeenkomsten in het International House over van alles en nog wat. En ben ik naar Wal Mart en andere grote winkels geweest. Het nadeel is dat je overal met de auto naartoe moet.

Ook weer naar de bios geweest en ik heb erg gelachen. Samen met Justine uit Engeland heb ik een mega grote popcorn gedeeld. Alles hier kun je bijna bijvullen als je het ophebt. Ongeloofelijk dat mensen dat kunnen opeten en nog bijvullen ook!

Vrijdag gingen we bowlen met de internationals. Ik hield het al snel voor gezien met het bowlen want je kon de scores niet echt bijhouden. Daarentegen heb ik bijna anderhalf uur gepingpont en nog nooit zo gelachen.

Verder ben ik naar twee houseparties geweest, met de rode bekers! Erg leuk en nuttig om te weten hoe je Amerikaanse drinkspelletjes speelt.

Afgelopen vrijdag had ik een engelse test en vanochtend heb ik de score opgehaald. Op zich was het niet verplicht om de test te doen maar ik ben hier om mijn engels te verbeteren, vandaar dat ik hem toch heb gedaan. Helaas had ik 68% en je moet 70% hebben. Dus dat wordt elke week vier uur engelse les.

Straks ga ik samen met de enige andere Nederlander Audi naar de West Town Mall om te shoppen. Morgen heb ik een afspraak met mijn acedemic advisor en kan ik mij eindelijk gaan inschrijven voor vakken. En woensdag is het zover: de lessen beginnen:P

Kusjes uit Knoxville

  • 15 Augustus 2011 - 13:51

    Meddy:

    Leuk om te lezen leontien!

  • 15 Augustus 2011 - 13:53

    Lois:

    Ah, wat leuk Dixje! Doe Audi maar de Nederlandse groetjes! :) xxxx

  • 15 Augustus 2011 - 15:22

    Eva :

    Klinkt allemaal echt heel erg leuk! spannend dat je woensdag begint!
    heel veel plezier!:)

  • 15 Augustus 2011 - 20:32

    Greta:

    hallo leontien, wat beleef je veel, ik ben trots op je, morgen hebben de bruiloft van Henk en Tamara,ik zal je laten weten hoe het geweest is.
    heel veel plezier en succesdeze week weer .groetjes en een knuffel van Floortje en mij.
    liefs Greta

  • 16 Augustus 2011 - 18:25

    Geeske:

    Succes meissie! :D Het klinkt allemaal heel leuk wat je meemaakt. En foei foei foei, nu al aan de drank(spelletjes)... ;)

  • 21 Augustus 2011 - 11:04

    Sarah:

    haha..grappig. Beerpong zeker??
    have fun verder en een beetje voorzichtig met die feestjes tienie. Wil niet dat ik je over een paar weken weer in nederland zie (wat bij jou denk niet zo snel gebeurt). Maar een taakstraf is ook niet leuk. Maar zo lang je niet gepakt wordt is er natuurlijk geen probleem en veel te leuk om niet heen te gaan:P:P
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Knoxville

Leontien

Actief sinds 20 Juni 2011
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 13793

Voorgaande reizen:

09 December 2013 - 17 Maart 2014

Op avontuur in Azië!

05 Augustus 2011 - 20 December 2011

Studeren in Knoxville, Tennessee

04 Juli 2011 - 19 Juli 2011

Rondreis Thailand

Landen bezocht: